Saturday, April 28, 2018

Jyotish Dohazování Zdarma

Janampatrika, Janamkundli

Dohazování Analýzy, Osobní

Tak Astrologie je jen jeden aspekt, řekněme 10 nebo 20 aspekty, které bych zvážila, když jsem si vybral můj dáma:). Až(téměř 2 roky), dnes myslel, že jsme měli malé nedorozumění mám pocit, že je opravdu velmi starostlivá a i on to cítí stejně o mně. Protože máme v plánu, aby se oženil letos, a když naši rodiče by odpovídaly našim kundali, vše, co by výrazně pokazit, že jejich firma věřících Kundali matching. To není jen mýtus, ale je fakt, že pomáhá lidem překonat těžké situace a vést klidný život. To je. Dostal jsem já a moje přítelkyně kundli uzavřeno od astrologa a má velký dosha u dívek kundli a že doporučuje, aby zůstali daleko od tohoto manželství.Já jsem v desprate potřebují cenné poradit od vás.Zde jsou podrobnosti. Moji rodiče přijali naše první láska a teď zase dělají problém, protože naše horoskopy nejsou mathcing se zdá.jsme z jiný kasty.a prosím, řekněte řešení pro toto. Nyní chceme, aby odpovídaly to, aby člověk a jeho datum narození je: Jan 14, 1978, v 1.10 hodin v Dillí. Jsme opravdu zájem o rodinu, ale zase oba z nich mají madhya nadi dosha. Jsem zmínku podrobnosti Může u rady mě, zda Horoskop zápas, takže výsledky jsou pro nás přínosem nebo ne. Mám 7. dům manglik dosha, ale nemá žádné zjevné manglik doshas (pomocí software pro analýzu). Budu odkazovat Elite Manželství, pro ostatní, pro jeho upřímnost a odhodlání najít svou sestru zápas. Slyšel jsem, contracdicting názory, když horoskopy jsou porovnány pomocí Jižní Indickém stylu a Severní Indické styl, takže jsem to chtěl mít to potvrzené od vás. Vzali jsme 3 měsíce zpět.a teď jsem zkontroloval moje a jeho kundali.Viděl jsem to bhakoot dosha.Já jsem opravdu strach. Co je to a jak to lze odstranit z našeho života.tak, že naše manželství je plné lásky a trvá navždy. Ten kluk, do kterého jsem byla zamilovaná od Května 2001 si mě chce vzít teď, jak se to všechno nastavit v jeho kariéře. Existují nějaké dosha v ní kundli protože se dostáváme manželské návrhy pro ní, ale kvůli jedné nebo další důvod věcech nemají dostat dokončena. Body Body Zaznamenal Varna (Pro práci) SHUDRA KSATRIYA 1 0 Vashya (Osobní vztahy) DVĚ NOHY VANCHAR 2 0 Tara (osud) 4 5 3 1.5 Yoni (Pro kovové kompatibilita) LEV KRYSA 4 2 Graha (Pro přírodu) SATURN SLUNCE 5 0 Gan (sociální vztahy) NAR NAR 6 6 Bhakut (Pro život) VODNÁŘ LEO 7 7 Nadi (Pro fyzické kompatibilně) ADI MADHYA 8 8 Celkem 36 24.5.

jyotish dohazování zdarma

Je pravda, že matka v právu moola nakshatra člověk se stane vdova se brzy po svatbě. Moje dcery birthstar je Mrigasirsha druhé Paadam (Rishabarasi) jsem obdržel horoskop chlapce, jehož hvězda je Aslesa druhé paadham, Všechny ostatní aspekty, jako guna, rashilord, nadi atd zdá se, že souhlasí velmi dobře.V některých knihách je uvedeno, že hvězdy mrigasirsha a aslesa nejsou odpovídající.Pokud všechny ostatní aspekty souhlasit, tak může hvězda incompatiblity být přehlížena.prosím, pouč mě. S pokorou pranams sadasivan. Jméno Sampath Geeta bodů Rasi Vodnář Vodnář Varna Shudra Shudra 1 Vashya Lidské Lidské 2 Yoni Kůň, Lev 1 Gana Rakshas Rakshas 6 Nadi Adi Madhya 8 Graha Manthri Saturan Saturan 5 Bhakoota Aquarius Aquarius 7. Není možné získat zlepšení v život bez věnování a jeden by měl dát důraz na každý aspekt života. Astrolog, s kterým můj otec konzultuje pro kundali matching vždy vyhýbá moola nakshatra lidí. Jak tyto nakshatras jsou spojeny s měsícem, oni jsou obvykle lepší ukazatel člověk je emocionální kapacity. Je pravda, že lidé by měli vždy věří v tvrdou práci a měla by usilovat o těžké dosáhnout velkých výšek za účelem splnění svých cílů. Tento shastra je založen na energie, které nám z různých zdrojů, atmosféry, jako je sluneční energie, kosmické energie, měsíční energie, tepelné energie, magnetická energie, světelné energie, větrná energie atd.

Měl jsem dobrý život až do roku 1992, ale pak se všechno zvrtlo a já jsem stále na posuvné v údolí smutku a selhání a zrada z mé blízké. Tato zpráva bude dát Narození Graf a Planetární Podrobnosti, Manželství Analýzy, Mangal Dosh Úvahu, Nadi Dosh, Bhakut dosh, Ashtakoot Guna Kundali Patrika Milán. Nicméně, kde jsem měl to udělal omylem mi dali špatnou grafy z počítače vytisknout. Bylo by skvělé, kdyby jste mohli přidat spoustu článků pro učení, které bude mít dobré reference pro nás pro všechny. Nicméně, moji rodiče ve srovnání náš horoskop s místní astrolog, který řekl, že tyto horoskopy neodpovídá. Nicméně, přátelství není komutativní (doufám, že používám správný termín), tj. Pokud je přítelem B, pak B, nemusí být přítelem. A. Podle jednoho z článků, nadi dosha zrušen, protože oba jejich raši pánů jsou stejné. Celou cestu na měsíc je rozdělena na 27 částí, z nichž každá je reprezentována souhvězdí. Chlapec se narodil 16. května 1983, 13:30 hodin v Madurai a Holka se narodila 14. února 1984, v 8:30 v Chennai jsem netrpělivě čekám na vaši odpověď pane. Rád bych vaše goodself, aby se vyjádřil na případ, kdy chlapec a dívka mít oba stejné nakshatra, raši a stejné pada.

No comments:

Post a Comment