Sunday, April 29, 2018

Velké Deprese Seznamka

Depresivní porucha - Wikipedie

Tak teď jsem 68 s těžkou depresi syn, který se pokusil o sebevraždu jednou a nemůžu ho vykopnout jako on je všechno, co mi zbylo. Pokud to uděláte, ona nebo někdo jiný nebude mít možnost vidět, co báječný člověk, jste chyby nebo chyby. On nebyl zapojen s druhou ženou do mé znalosti, ale pokaždé, když jsem potřeboval nějaký čas na přemýšlení, to jsem trochu přehnal, ale vždycky mě opustí, pokud se něco pokazí. Většinou to, co mám na co těšit a představte si, že tato speciální věci, které chci tak špatně, že čeká mé cesty v životě, jak se takový mladý muž, že je odpověď a výsledek všude tam, kde jeho život vede. Vím, že existuje mnoho nezodpovězených otázek, ale tohle musí být zodpovězena, prosím vás, proč. Transkraniální Magnetická Stimulace Zařízení Pro Léčbu rezistentní Deprese Právě Schválen FDA. To nefungovalo vůbec - jsem uklouzl tak daleko, že jsem neviděl žádné světlo na všechny, a cítil, že bych neměl na výběr, ale na konec to všechno. Máte krásné auto, které mám ráda a užívat si jen baught loď, aby si své koníčky a také jen baught dům o 24. Bydlím blízko pláže, který mám rád, ale pokud ne, tam jsou kopce nebo hory, nebo jezeře, nebo v lese, něco, co příroda může poskytnout a že mohu odkaz, a to buď brzy ráno, jestli můžu, nebo kdykoliv během dne, když nemůžu, je opravdu, opravdu užitečné. Pořád se nacházím v zoufalé potřebě mít něco špatně v mém životě, ať už je to fyzické, mentální, emocionální nebo člen rodiny je problém. Teď jsem na léky, ale to doesnt zdá se, dost pomoc, já chci jen cítit normální a šťastný pro jednou v mém životě, místo toho pocit, bezcenný, smutný a přemýšlí o ukončení svého života. Prošla jsem si těžkým obdobím před několika měsíci, ale ten pocit prostě celkově nevrlost nezmizela. Včera v noci jsem měla taneční show jsem byl poněkud šťastný, než jsem provedl ale já jsem byl celkem podrážděný, pak, když jsem jen naštvaná, brečela jsem, jen nechci být už tady. Ale udělal jsem to znovu. Jsem jí ublížil znovu. Ale přísahám na život své matky nikdy jsem neměl v úmyslu jí ublížit. Uvažuje o odchodu do důchodu na život úspory času a manželka deides chce koupit firmu - jsem protestovat, ale věděla, že by ji dostat.

Klasické Příznaky Závažných

Široké klinické cílem je formulovat relevantní biologické, psychologické a sociální faktory, které mohou mít vliv na individuální náladu. Existují důvody pro to jsem jen udělal to jednoho dne probudit a rozhodnout se, že, právě stalo, protože to bylo to nejlepší, co jsem mohl udělat. Zatímco jeden depresivní člověk může prožívat pocity smutku, beznaděje a bezmoci, další se mohou cítit vztek, podrážděný, a odradit. Říká se, že Kognitivní Chování Terapie doens ' t jim umožní efektivně pracovat s pacientem, dokud jsou na contolling dávku léků. Posuzovatel se může jednat také o osobu, současné způsoby regulace nálady (zdravé nebo jinak), jako jsou alkohol a užívání drog. Ale ano, myslím, že to prostě cítí dobře ventilovat někdy, a divně věc je, vypouštím na otevřené internetové stránky, nemám ponětí, kdo to bude číst, tak ano. idk.já jen chci vědět, jestli mám depresssion, nebo pokud jeho jen proto, že jsem hloupý a chci pozornost. Já jsem také mladá žena a zažil jsem mnoho životních přechodů, a to jak dobré a špatné, a to trvá hodně síly, odhodlání a motivace, dostat se přes to. Mám pocit, že prostě nechce nic dělat, nemůžu se soustředit, jsem zůstat až příliš pozdě a spí příliš mnoho, nechci nikoho, ale můj nejlepší přítel, a nikdo z mých povinností si udělal už.

DSM-IV mandátů, aby se kvalifikovaly jako poporodní deprese, nástup dojít ve lhůtě jednoho měsíce od doručení. Řekli mi, že si myslí, že je čas pro mě vyrůstat a začít vidět věci tak, jak by měly být vidět, ne tak, jak bych pravděpodobně vidět(ne všechno je fantasy). Jednou jsem měl velmi blízký vztah s tátou a on mi teď jen křičí a naštve miloval svého koně, teď už prostě nemůže být obtěžován s nimi. Víte, že pokud rodič spáchá sebevraždu, že statistiky ukazují, že jedno dítě bude následovat, že rodiče potní kroků a opakování činu. Jeho divně, ale já nechci být v domě po celou dobu, ale nedokážu odejít. Im uvízl. Řekl jsem si, musím jít dnes ven. Tyto pokyny zahrnují: APA Task Force na ECT (2001); Třetí zpráva z Royal College of Psychiatrů' Zvláštní Výbor pro ECT (2004); Národní Institut pro Zdraví a Klinickou Excellence (NICE 2003; PĚKNÝ 2009). Myslím, že ona věděla, že se setkání těch 300 000.00 dluhové zatížení měla zatížen mě a na oplátku od Mex. Já jsem vždycky bolí a v bolestech.Nemůžu se dostat až do rána, takže jsem se vrátit z postele a třísknout hlavou na dlážděnou podlahu a ležet na hromadě brečet, dokud jsem vylézt nahoru a snaží se vytáhnout sám sebe dohromady. Asi před rokem jsem měl nějaké problémy, jsem udělal četné plány na sebevraždu, ale nikdy neměla odvahu to udělat, protože jsem hloupý, neschopný zbabělec, jako že. Diagnostický a statistický manuál duševních poruch (Čtvrté Vydání, Revize Textu: DSM-IV-TR ed.). Washington, DC: American Psychiatric Publishing, Inc.

No comments:

Post a Comment