Sunday, April 29, 2018

Strach Z Datování Fobie Jméno

Fobie - Wikipedie

Zpracovává události spojené se strachem, a je spojena se sociální fobií a jinými úzkostnými poruchami. Psychologie jde o kontinuální utrpení a postižení, aby kontrolu utrpení jako některé potřebné funkce, určit osobu, je stav psychiky jako porucha nebo "psychické nemoci". Ale pokud jste naprosto jisti, o tom, a vy si opravdu nemůže žít bez něj, víš, že je to právě jeden ve vašem životě, pak jděte do toho, aby přistupovat k problému. Miloval jsem, moje máma, můj táta a můj brácha, ale vše, co udělal, bylo, aby můj život peklo, můj mladší bratr šikanovali mě a mé rodiče ani jednou ho odsoudila, ještě žiju s nimi, bohužel ale jsem teď na vysoké, takže brzy budu pryč z tohoto domu. Já opravdu nevím, co dělat o tom taky, protože nikomu nevěřím a snažím se sdílet něco hlubšího s ostatními (ani moje rodina). Protože "tradiční" přístup je zkrátka přítomen všude (díky médiím a spol.) a nebude sympatizovat nebo podporuje různé postoje lidí, může deprimují sebe sama a dopad na vlastní pocity mnohem více, než je ztráta s trade off. Viděl jsem moje rodiče rozvedou, bojovat a používat násilí, já jsem vlastně nikdy neviděl žádnou opravdu pracovní vztah velmi blízko. Příkladem této situace by mohl být jedinec, který má strach z myší, ale žije v oblasti, bez myši. Chci překonat svůj strach, protože jsem touží po blízkosti k bodu, cítím se fyzicky špatně a můj hrudník bolí neustále. Nejsem zdaleka žádný psychoterapeut, ale chci to zkusit své nejlepší, aby vám pomohl (i když tento příspěvek byl vyroben v loňském roce a není up-to-date na všechny, možná bych mohla zmírnit některé komplikace pro ostatní lidi příliš). Nejhorší je, že jsem přišel skoro věřit, že to, co vidím ve filmech jsou virtuální, fantazie a neskutečné. Pokud se i nadále sledovat mě, já bych panice a začít nekontrolovatelně vzlykala a já bych zamknout sebe pryč v místnosti, houpací tam a zpátky přát si, aby to všechno jít dál. Docela změna dnes od starých časů, kdy to bylo mnohem jednodušší najít skutečnou lásku zpět a pak to, jak se to stalo na členy naší rodiny. Měla jsem dva dlouhodobé vztahy, které byly milující najednou a od té doby rozpouštění poslední před mnoha lety, jsem naprosto vyděšená k pádu v lásce. Já, plakat, když myslím, že o těchto otázkách a jak nejsem atraktivní pro většinu kluků, které jsou více do krásné dívky.

Zkuste se ho zapojit do hledání řešení. — Poslední krok bude nejvíce vyčerpávající jedna, což je plnění plánů a zkoušet, co bude fungovat a co ne. Ve vztahu k úzkosti, amygdala je zodpovědná za aktivaci tohoto obvodu, zatímco hippocampus je zodpovědný za potlačení. Já jsem větší strach z nich chtějí zůstat i přes všechny moje tajemství a darksludgey věci, pak se z nich odchází. Tak daleko, jako moje přesvědčení, pokud jsem si ani vysvětlit to rodičům, nevím, jak to mám vysvětlit cizince. Jedinci, kteří trpí touto fobií, strachu, romantická láska nebo tvoří emocionální příloh jakéhokoli druhu. Pokaždé, když jsem slyšel o chlapci, drcení na mě, nebo ani sebemenší náznak na to, zvony varování střílet skrz celé mé tělo a já blednout. Jiní trpí plnohodnotné záchvaty paniky se všemi souvisejícími zakázání příznaky. Většina lidí pochopit, že jsou, kteří trpí iracionálním strachem, ale jsou bezmocní přepsat jejich panické reakce. V populární kultuře je běžné, specifické fobie, aby bylo uděleno jméno na základě řecké slovo pro objekt strachu, plus přípona -fobie.

http://liitadatingsivusto.logdown.com/posts/6684880

No, ukázalo se, že můj první kluk, nikdy mě vzal na rande, vždycky kňučel, že mě dává do sex v prvním týdnu z toho, že přítel mě podváděl, a když jsem konečně zkoušel orální sex na něj, on rychle se rozešli poté, protože jsem nedával mu uspokojení. Tam bylo spojení, které jsme oba cítili, a když jsem byl stále připojen, řekl mi to těsně poté, co jsme to udělali, že má gf a že věci jsou vážnější mezi nimi a to znamená, že nemůžeme pokračovat. To vše jsou zážitky, které jsem trpěl a chtěl bych vědět, jestli nějaké další philophobia nemocných se může vztahovat na některou z nich. Jít někam, kde vás nikdo nezná a začít spojení s lidmi, zejména těch, kteří jsou open minded. Udělat to. Dělat něco tak dlouho, jak to nebude poškodit vás nebo ostatní. I když pojem myší způsobuje značnou úzkost a zhoršení v rámci jedince, protože jedinec není obvykle setkávají s myší, žádné skutečné utrpení nebo poškození je kdy zažil. Tento přímý klimatizace model, ale velmi vlivný v teorii strach akvizice, není jediný způsob, jak získat fobie. Dovedu si představit, že "krátkodobé", jsou opravdu jedovaté pro lidi, kteří již strach milovat, protože osud a jeho pomíjivosti. To je frustrující. Chci se jednou oženit, ale jak můžu, když jsem tak obavy o datování. Byl jsem ve dvou velmi nedůstojné a manipulativní vztahy, což vedlo mě k přesvědčení, že každý vztah bude manipulativní nějak. Věřím, že je to proto, že jsem byl zranitelný byli schopni se dostat do mě, já jsem jen udržet mé srdce zavřené, protože nechci být zacházeno jako to někdy znovu.

No comments:

Post a Comment