Saturday, April 28, 2018

Jak Dlouho Čekat, Dokud Se Znovu Chodit Po Rozejít

Když Začnete Chodit Znovu

Jak dlouho byste měli čekat, zkuste

A "proč" (můj příběh) jsem oddělil není opravdu brát v úvahu, ani postava, kterou jsem vybudoval, překážky jsem překonat, přichází PTSD, a všechny lekce jsem se naučil. Byl jsem úplně v pořádku s jeho nedbale chodit i za něj šťastná, ale minulý týden jsem zjistila, že má přítelkyni, jsou "v lásce" a že jsem spolu teprve 1 MĚSÍC. Když je to dobré, je to dobré, když se to rozpadne, a vy jste ten, kdo zůstane stát tam na rohu se svou krvácející srdce v ruce a jediný člověk, který může uzdravit vaše srdce, a umístit je zpět v hrudníku, je VELMI osoba, která má levou a ti způsobila tento velmi hluboké bolesti. Vztah byl zhoršující se několik let a když jsem se odstěhovala, i když tam bylo mnoho otázek, které vyvstaly, když jsme byli spolu, jsem byl schopen mít originální přání pro její pohodu a úspěšné vztahy v budoucnosti. Pokud má muž problémy sám v sobě, bude nosit ty stejné problémy, do každého vztahu, jen proto, že data někdo mladší, neznamená, že on je schopný dělat ji nebo sebe radost. Jak měsíce plynuly, přišel jsem se přiznat, že moje předchozí vztahy nebyly reprezentace, co jsem opravdu žádoucí pro sebe. Ve svém srdci vím, pokud by se jen snažit a pracovat na naše manželství můžeme být zase šťastná, ale poté, co řekl všem těm věcem, které mi idk, jestli můžu odpustit to, co on řekl a udělal pro nás. Nedávno jsem potkala někoho, kdo je připraven začít vztah se mnou,on je opravdu pěkné, ale je to něco, co je ještě drží mě, ale já jsem nemocný z toho, že osamělý. Pokud se po 2 letech neučinil konkrétní závazek ke mně, návrh, žijí spolu, atd, já třeba chodit daleko, protože to znamená, že dává přednost udržet své možnosti otevřené, spíše než zajistit, já jsem jeho. Za druhé, realita je, že jste pravděpodobně bude potřebovat, aby si rozvod vlastně za vás, nicméně je to bolestivé finančně, než si může opravdu pohybovat, jak dlouho, jak to visí nad hlavou nevyřešené, je to jen bude dělat to velmi obtížné, aby skutečně pohybovat. Dokonce tho vím, neexistuje žádný dostat se zpátky dohromady, absolutně žádné smíření, odehrávající se v budoucnosti, já nejsem vysoká kvalita dateable žena, nebo by se měl zvážit pro vážný dlouhodobý vztah bc jsem od sebe odděleny. Polovina týdne za rok vztahu se může zdát docela rychlé, ale myslím, že se zaměří na dávání lásky a učení se ze zkušenosti selhání, může fungovat ve velmi pozitivním způsobem. Udělal jsem všechno, co si lze představit v mých silách ho zachránit, a to dokonce i manželství najal jedné ze zemí top kult intervencionistické pro 2wks ale byl příliš daleko. Tak daleko, i když jsme jen pár měsíců, jde od úspěchu k úspěchu a pro mě jeden z klíčů je v tom, že mohli skutečně dát, ne jen dárky, ale můj čas, služby a ocenění za to, co dělá. Nerad to říkám každému, kdo prošel jako mnoho utrpení tak, aby nést větší zátěž sám, ale někdy máme prostě gut to nejlepší, co můžeme v temnotě, najít úsvitu nového dne.

Význam Ticha Po

Já jsem stále ještě není úplně vyhráno, musel přijít na to, co jsem udělala špatně, tak jsem se nebude opakovat historie. Náš vztah trval více než 6 měsíců a vše se zdálo být v pořádku až do dne, kdy jsem mu řekl, že jsme čekali dítě. V tuto chvíli jsem v této pozici (na dostávalo konec) a já jsem opatrný a tak je ten chlap, od jeho 4 let rel skončilo přes vánoce, a je to jen uvedení kousky dohromady. Za prvé, tam jsou programy, které může použít v situaci, jako je ta vaše, kde můžete být schopni dostat své (ne jeho) daňového dluhu IRS snížena; možná byste se poradit daňový právník se zkušenostmi v řešení těchto záležitostí, aby zjistili, zda mohou pomoci, Určitě stojí za to vyzkoušet. Nicméně příjemné je mít někoho, aby ho podpořili, jak si práci přes utrpení, to asi není fér, aby se buď ty, nebo potenciálního partnera očekávat. Věřím, že v manželství, a za to bojovat a ppl podzim v amd z lásky hodně, ale proč je to tak zatraceně snadné pro něj prostě nemá srdce, vůbec teď po všech těch letech. Tu noc co jsme se rozešli jsem se ho zeptal, jestli tam byl někdo jiný, myslet si, že byl důvod, proč on byl dumpingové mě, být s někým jiným. Nikdo si myslí, že bych měl, ale byl jsem potřeboval milovat a být milován tak dlouho, že to je to, co cítí dobře.

jak dlouho čekat, dokud se znovu chodit po rozejít

Samozřejmě, že ji nechal v záloze.Žijeme v malém městě, teď se ukáže na všechny společenské akce, zvykli jsme se zúčastnili spolu s ní. Strávil jsem 5 let pracoval na MĚ, a byl připraven, tak to prostě dělá to více bolestivé, což se týká také k další blog EMKs, která hovoří o fázích lásky. I on mě podvedl ho nemám ráda, ale byla jsem na něj naštvaná za pár týdnů, ale já jsem stále není příjemné s ním mluvit. Budu muset něco stáhnout, aby mě zastavit od toho, co někteří nazývají opilý posílání sms zpráv, pro mě, spíš jako idiot posílání sms zpráv. Máme jen odděleny za měsíc a už spolu žijí a dělat plány pro jejich budoucnost, bylo mi řečeno, že on mě podváděl s dívkou pro měsíce od dubna 2012 odešel mi na září 2, 2012. Potkal jsem muže, jehož manželství bylo u konce, ale my jsme neměli datum o rok později, když byl rozvod prochází. Chcete-li přidat urážku zranění, o několik dní později byl v novém vztahu se ženou jsme se znali z kostela. Je to ponižující. Nejhorší je dostat se přes FANTASY, co jsem si myslela, že můj přítel a já jsem si - myslel jsem, že jsme měli fantastický vztah, skvělou chemii, úžasné kompatibility, jsme si opravdu užili společnosti toho druhého a vytvořili spolu nádherný život. Vím, že jsem vážně muset nejprve obnovit část mého života, která je v zoufalé potřebě opravy, ale duchovně, emocionálně a fyzicky, cítím se líp. Nikdy byste neměli ztratit nebo ponořit se do další, bez ohledu na to, je-li vztah je dobrý nebo špatný.

No comments:

Post a Comment