Wednesday, March 28, 2018

Seznamka Někdo S Hraniční Poruchou Osobnosti Básně

Obvyklé Lhář? Nebo Něco Horšího?

Proč Žádný Kontakt NC je Nutné

Ona také pracovat jako jeho admin na jejich malé start-up, tak jsem nebyl nikdy pozván do kanceláře události, při dalších významných šel, protože tam byla. Zatímco v absolvent školy, fellow student měl spolubydlící jménem Carl (alespoň to je to, co nám řekl jeho jméno bylo). To není jen pozornost, nicméně, protože kdyby to všechno bylo, všichni by být lhář, a to není tento případ. Zdálo se, milý chlapík, ale jednoho dne, z nějakého důvodu, moje peer zavolal jeho práva, aby se pokusili získat nějaké informace od nich a zjistil, že on byl student tam. Zároveň nechci ho ztratit, ale v těchto dnech říká, že pokud si mě nevezme, že si vezme některou z dívek on byl tak zvané přátele za zády. Zkušenosti namísto toho pouze falešné vztahy, postavené na falešných základech, a které jsou velmi pravděpodobné, že hroutit a rozpadat, když první dojde ke krizi. On říká, že on miluje mě hodně a nyní chce vzít, ale já mu nevěřím, jak on je stále zaneprázdněn flirtuje leží a zdá se, nikdy nekončící v jeho případě. To bylo znepokojující pro mě reliased všechny ty lži, co jsem udělal a mě donutila přemýšlet, jestli bych vůbec věděl, kdo jsem. Nemusí věřit, že by někdo mohl opravdu péče o ně je dost i bez nich přidávat v trochu zavádějící, přesto přesvědčivý důvod, proč se o ně starat. Pak po někdy řekl mi o jeho drahý přítel a jak moc ho miluje a co všechno dělá, aby ho potěšit. Tam by měla být formální způsob, jak popsat tento problém, ale nejsem si vědom, že to bylo popsáno. Go figure. Tak jsem si myslel, že může být buď ta holka neexistuje a měl jsem pravdu, on nikdy neměl přítelkyni, všechno to byly jen příběhy o perfektní vztah, který on pozoroval. To nutí úzkost a přidal zmatek pro dítě a pak se ho snaží buď pravdu, nebo lže, jen aby najít úlevu. Mám mnoho problémů k řešení, s mým synem, ale tento článek vytvořili hodně s alespoň jeden kus tohoto puzzle-lhaní. Já opravdu nevím, co dělat, protože on říká, že on bude nechat všechno, což se mu vždy říká, a nikdy ano, jednou jsem se mu zavázat k manželství a zastavit ho ovládá, nebo udržet kontrolu na něj.

Ale vždy, když ho potkám, vždycky jsem mít podezření na mysli, protože jeho koketní přírody a já jsem vždycky pravdu a pak jsme znovu bojovat. Takoví lidé nejsou pod lhal o tom, jak jsou zraněni, samozřejmě, ale jdou dále, než váš typický patologický lhář v tom, že ve skutečnosti rána sebe získat pozornost chtějí. V poslední době to bylo dost špatné, protože to dosáhl bodu, kde moji přátelé už nevěří, co říkám, i když jsem skutečně mluví pravdu. Ujistil jsem se, že měl boty, džíny, a hned ostříhat, snaží se ho pochopit, že on nepotřeboval lhát být v pohodě. Dítě uvolňuje a každý má jednodušší čas, zatímco dítě zraje a lépe pochopí rozdíl mezi fantazií a realitou. Já se asi nikdy vyhrát m přítelkyně zpět, ona mi odpustila, že jsem tak moc a přesto jsem jí dál lhát. Někdy, dělám to tak často, aby se někteří lidé, a zdá se, že dokonce i někteří z mých přátel se zvedne mé ležící dovednosti a přizpůsobení a začala lhát, jako já. Nepřestávejte svůj lék nebo změnit dávku vašeho léku bez předchozí konzultace s lékařem.

Fixují se na zvláštní pozornost, že zdravotnické zařízení může poskytovat a jít do extrémní délky, aby se více, než je jejich podíl. Jakmile se dospělí rozpoznat problémy, jak se dostat přes tuto fázi úspěšně (jako řezání zuby), oni relaxovat. Takže, budete muset rozhodnout uvnitř sami sebe, že jste ochotni vzdát asociální radost z manipulování lidí, výměnou za to, stát se autentickým člověkem. Jak na to? No, jen PŘEMÝŠLEJTE, než budete mluvit. To je to. Je to tak snadné. MYSLÍM. MYSLÍM. MYSLÍM. Jediný problém může být pokud se nemůžete pauza, zatímco vy sami myslíte. Legrační, můj 16 rok starý pevné mě s ním, protože on si myslel, že byl úžasný Člověk, byl jsem jeden 4 roky po špatné Manželství a horší Rozvodu, Jo přehnala mě moje nohy s jeho smysl pro humor, jeho druh péče srdce, byl vtipný a vždycky miloval jít ven a mít dobrý čas, šel na mě hrdý vedle něj, věděl, Že všechna ta správná slova a pohyby. Mám šestý stupeň černého pásu ve lhaní, tak nemám žádný problém ležet s někým, když jsem v náladě na to. Jsme vyšší střední třídy rodina, která pracuje pro všechno, co máme - a jsem velmi hrdý na to, co jsem dokázal a kde jsem. Řekl jsem příběhy o věci, které se stalo v Kolumbii, SA, když jsem pryč (a nic se vlastně nestalo) a tak. Netřeba dodávat, že to bylo velmi děsivé věc pro můj peer, který žil s mužem, si myslela, že věděla, a opravdu nevěděl, první věc, o. Mají rádi pozornost, to ano, ale to je také to, že možná se bojí, že nebudu mít pozornost a co by to znamenalo pro jejich sebevědomí.

No comments:

Post a Comment