Saturday, March 31, 2018

Chodit Se Mnou Z Lítosti

Můj Táta Mě Z Jeho Vůle Pro

Průměrná vězení IQ 85, průměrný Američan Černé IQ 85, černoši jsou v průměru více náchylní k trestné činnosti. Některé pokrčil rameny jako, že typická reakce a jen součástí každodenního rasismu mají zkušenosti jako lidé. S černou osoba říkáš "přítel" nevylučuje skutečnost, že máte problém s černochy. Kup si slovník a modlit se k Bohu, že vaše děti nejsou jako sociopatický a mozek mrtvý jako ty. Smíšené rasy s Afričany, blond vlasy, modré oči změní na Olivovou pleť-tmavé vlasy, hnědé oči a inovativní místo, které bylo úl nových nápadů a objevování se obrátil do stavu selhání. Celá naše rodina uprchl do Jižní Afriky, protože jsme jsou bílé a byli pronásledováni černoši. Chodit mimo svůj závod, neznamená, že jsi hrdina, to dělá slabý a zavání krizí identity. Ale je to můj táta, který je opravdu rasista a řekl mi, že jsem si ho nevážil, kdybych se s ním nerozešla. Ive měl mnoho Bílé kamarádky mi říkají, abych nemusela chodit s černochem spíše někdo další závod protože tam je příliš kontrastní rozdíly. Já a můj bf(half black poloviny bílé) byl spolu přes 4 roky, a chceme, aby se oženil v příštím roce. To by mělo být známo, že většina mužů tam nebude datum, žena, která se ze dne černoch, ne investovat do vztahu s ženou, který má. Jsou to stejní jedinci, kteří se odmítají uznat hříchy jejich předků, nebo že jejich utajení rasistické tendence jsou dále podněcuje mentalitu, která je udržet lidi z stává vše, co může být. Jsem si jistý, že pokud černá rodina stejný postoj jako tvůj otec udělal, by pravděpodobně sympatizovat s nimi, říká, že jsou to jen vyjádření jsou temnoty. Protože byl úspěšný někteří mohli odpustit, však říkám vám žádný závod včetně Středního Východu či Asijských a dokonce i své vlastní bude chtít, protože máte ve své mysli, že můžete ušetřit RASISMU. To je proto, že už jsi rasista a strašnou událost velmi volně navazuje na to, co jste již věřit.

Nemám problém s černochy, i když někdy se to chovat na veřejnosti, ale nikdy bych nedovolila, aby moje dcera chodit s černochem. Tady jsem bojovat pocit, jako ten nejhorší člověk na světě, ale moje dcera nese na není vidět, jak je to sobecké ní akce. Dále jsou ohroženi tím, že ROMANTICKÝ vztah mezi černým mužem a bílou ženou, že je "děvka". Nechci ho ztratit. Když Aaron nebo někdo jiný stojí za to, budete muset pracovat mnohem těžší přesvědčit svého otce, že mladý muž stojí za váš čas. Vaše dcera, nebo Aarone, mohl by to být nejhezčí, nejvíce zdvořilý, lidské bytosti, ale budete mít žádný respekt pro černé lidi nevidí černochy jako člověk, jako vidíte sami sebe. To je úžasné! Mám přítele, kdo byl v dlouhodobý vztah s černochem, ale to nefungovalo. Je to naprosto přirozené a je možné, že bílý člověk respektovat černoši a zobrazovat a zacházet s nimi jako se sobě rovnými ve veřejných prostorách společnosti, ale být rasista v sexuální oblasti. Hledáme lidi, kteří vyrůstali ponoří po určitou mentalitu, že oni si vybrali, aby přestávka od nebo chcete pauzu od.

Kde jsi viděl mi říci, že přesně? Nikde. "Děti by měly ctít svého otce a matku" jo, to je pravda. Co je vtipné a co lidé nevědí, je, že jsem se na to přišlo tím, že bílé ženy; některé zírat, někteří přijít a mluvit se mnou. Můj bratr přistoupil a snažil se být můj pseudo Táta tím, že dělá věci, jako je stanovení mé zlomené kohoutek a vyjádřit svou nespokojenost, že exekutor bude teď, že moje jméno bylo odstraněno. Stále scvrkává na skutečnost, že roztáhni nohy pro něco, co vypadá jako nic jako vy nebo vaše rodina, a hádám, že i nadále dělat tak po silnou kritiku od svého otce, který vás miloval. Kdyby to bylo jen o rozdíl ve vzhledu otec by byl naštvaný o datování blond vlasy nebo krátké lidi, baculaté lidi, atd. Jiné ano. Tento článek a vlákno je o její táta má problém s datování černoši z tohoto důvodu. Studie jsou komplexní a měla by být individuálně číst, jejich autory zpochybňována, a jejich zdroje financování zpochybňována. Ona se pak rozhodla, že bude chodit jen běloši (její vlastní závod), a začal věřit hloupé stereotypy, že jakmile popřel. USA je stále 70% bílá, tam je bílej tam pro vás, tam není jen jedna osoba tam pro každého, to je prostě něco, co Hollywood prodává ve filmech. I když tě neznám osobně, to bude upřímně vykouzlí úsměv na mé tváři pokaždé, rasistické, sexistické a egoistický člověk, jako jste vy, je zavržená a opuštěný jejich vlastní rodiny.

No comments:

Post a Comment