Saturday, March 31, 2018

Foto Sexy Holky

Chronický Únavový Syndrom - Pacient

Vyvažování BDSM S Chronickým

Nebezpečí Nedostatku Vitaminu D

foto sexy holky

  1. Chronický únavový syndrom může být
  2. Chronická únava zjistil, že
  3. Chronický Únavový Syndrom
  4. Žít s chronickou únavou z
  5. Chronické onemocnění - Wikipedie
  6. Co se MNOU? MĚ Research UK
  7. Chronický Únavový Syndrom - Pacient

Po užívání vitaminu D na chvíli se můžete začít cítit celkově lépe a více motivováni, aby zajistily, že jste zůstat po mnoho dalších let. Tak jsem byl poslán na endokrinologa a jsem na 50 000 kusů každý den po dobu 10 dní a pak jednou za týden, za měsíc. No od čtení informací na tomto fóru myslím, že je trochu konzervativní léčbu, takže když vidím, že moje GI lékaře pokusím se získat druhý názor. Takže si myslím, že každý, kdo nemá opravdu důkladně zkoumány jejich štítné žlázy by tak učinit, pokud mají nízkou Vitaminu D. já jsem vždycky ten člověk křičel o tom, že skutečnost, že lidé potřebují zjistit, proč jsou VDD, takže věci jako, co se stalo, se nestane. Nikdy jsem si myslel, že by mi pomohl s sinus problém jsem měl poslední 4 roky každý den trpěl bolestmi hlavy a zácpy, které léky a antibiotika, to není opravdu pomoci. Ve skutečnosti jsem chtěl vidět moje GP v hr se ho na tohle zeptat a diskutovat, také aby se mé D labs zpět. Spolu s dalšími příznaky s bolestí, atd, jsem byl diagnostikován s Fibro a Chronické Únavy před 20 roky, a nyní máte Celiakii. Měl jsem laparoskopické bariatrické operaci před pěti lety a zdá se, že to má exascerbated stavu. Napsala jsem dlouhý komentář výpis známých renomovaných zdrojů pro on-line lékařské info, ale já se zdají být schopen psát. Protože můj potrhlý praktický lékař lékař doporučil, a upřímně řečeno, nevěřím jí tak daleko, jak můžu ji vyhodit. Jsem také zmínil, aby jí, že mám bolest na hrudi když vím, že budu muset volat jim vědět, že to bude trvat týdny, návrat telefonní hovor. Endo je popsáno vit D v kostech jako výztuže používané v budově, budovy nebo mostu a vápníku jako cement nalije na prutu ztuhnout. Neměl jsem sklenici mléka v asi 15 let, a já jsem četl, že lidé, kteří jsou na laktózu, nebo kteří mají mléčné alergie jsou více pravděpodobné, že být vitamin D deficitní. Před zahájením Vit D, měla jsem chronické celého těla bolesti, teď je to po celém těle bolest, plus každý kloub v mém těle.

Opravdu to všechno začalo s alergiemi a byla jsem diagnostikována s autoimunitním problémy. V podstatě teď můj primární péče lékař navrhuje RA a chovají se ke mně, za to s různými anti-zánětlivých. Nikdy jsem nebyl slunce zajíček, ve skutečnosti, jsem se vyhýbala slunci jako čert kříži, protože jsem byl 14, teď jsem 35. Jsem 23 letá žena, a za posledních pár měsíců jsem zažil těžká únava, HROZNÉ spaní vzory, těžkou úzkost, bolest krku, svalové záškuby, bolesti hlavy, bolesti na hrudi, zrychlený tep, postavit do zubů, vypadávání vlasů, bílé usazeniny na nehty, hodně nevysvětlitelné podlitiny (na místě, kde můj přítel byl žertem obávají, lidé by si myslel, že mě zneužívá), atd. Jedna dobrá věc, kterou mohu říci, je, že jsem měl stejný lékař primární péče za 20 let., a když mu řeknu, mám problém, že poslouchá, a že navazuje na to, a budeme pracovat společně najít odpověď. Pravděpodobně jeden z následujících: a) Vitamin D2 (Ergokalciferol) je forma vitaminu D, který je někdy používán v lékařské předpisy, b) Vitamín D3 (cholekalciferol), který je stejný jako vitamínu D, vaše tělo dělá, když se dostanete slunečního záření na kůži. Změnila jsem doktora, když si stěžují na šíleně dlouhý seznam příznaků, které se zdálo, že nesouvisí a v podstatě byl odmítnut, a řekl, že to všechno byl důsledek deprese. Po přečtení o tom na Wikipedii, nemohl jsem pochopit, proč doktor nepředepsal D3 pro mě. Zajímavé, že nechci ublížit kdekoliv, (poněkud na jedno koleno, protože osteoartrózy) mám energie a nemají žádné jiné problens kromě toho, že těžké ztráty hmotnosti.

Udělal jsem to v pátek večer a jediný vedlejší účinek poznamenal, byl o 50 minut později, když jsem začala hystericky se smál a cítil euforii a druhý den se cítil vysoká a měla trochu průjem, a stále ještě trochu vysoká pocit, že způsob, jak v neděli. Řekl mi o stránce, byly bych měl dostat vitamíny a hořčík ve formě prášku, mám smíchat s džusem, žádné šťávy dvakrát denně. Trvají na tom mám poměrně velké příštítných tělísek adenom v pravé nižší, ale nikdo by mi o tom říct a co dělat o nízké D nebo vysoký PTH, kromě dostávat vápníku v krvi kontroluje a pokud se stanou vysoká (dokonce i trochu přes rozsah) jsem se vrátit. Mnoho lidí se nyní obávají, že slunce vzhledem k rostoucí informovanosti a výskytu smrtelné rakoviny kůže, Melanomu. Opravdu strach. Můj doktor mi dal na 2 000 IU, ale z toho co jsem četl jsem změnil dávkování do 4000 IU, ale zajímalo by mě, jestli to je ani zdaleka dost. Pamatujte si také, že s hyperkalcémie a další příznaky, které máte, váš centrální nervový systém, je pravděpodobné, že budou postiženy a přidání do deprese. Někdo se snažil dostat doporučení od svého lékaře na opalování a měl štěstí fakturační jejich pojištění a s nimi pokrýt. Nevím, jestli má někdo některý z těchto příznaků. Ale za poslední 3 měsíce jsem začala mít bušení srdce na vrcholu toho všeho, mě probudil v noci. To vlastně dělá mě cítit jistotu, číst vaše zkušenosti podobné příznaky dolu po spuštění, aby se vitamin D. dokonce jsem zlomené žebro během mého zápalu plic, který doktor mi řekl, že byl practally nemožné pro někoho v mém věku.

No comments:

Post a Comment